Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Książki i czasopisma Polska: Wszystkie miasta
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
nowe Knurów 30+ kilka dni temu

Witam, mam do sprzedania podręcznik "Analiza strategiczna przedsiębiorstwa" autorstwa: Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska. Wydawca: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Liczba stron: 226 Oprawa: miękka

BIZNESPLAN własna marka odzieżowa ze sklepem internetowym
BIZNESPLAN własna marka odzieżowa ze sklepem internetowym
Brwinów 30+ kilka dni temu

31. BIZNESPLAN własna marka odzieżowa ze sklepem internetowym (przykład) 2017: - sporządzony wg wytycznych dla dotacji udzielanych w ramach przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej z funduszy unijnych w 2017 r.; - wnioskowana kwota dotacji: 22 700,00 zł; - objętość opracowania: 69 stron formatu A4; Spis treści opracowania: I. ŻYCIORYS UCZESTNIKA PROJEKTU 1.1. Dane osobowe 1.2. Wykształcenie 1.3. Kursy i szkolenia 1.4. Doświadczenie zawodowe 1.5. Znajomość języków obcych 1.6. Obsługa komputera 1.7 Inne umiejętności II. PROJEKT PLANOWANEGO PRZEDSIĘBIORSTWA 2.1 Podstawowe dane dotyczące przedsiębiorstwa 2.2 Tło przedsiębiorstwa 2.2.1 Przedmiot planowanej działalności 2.2.2 Motywy podjęcia planowanej działalności gospodarczej. Wizja, misja, cele krótko- i długoterminowe 2.2.3 Charakterystyka rynku działalności 2.3 Opis produktu / usługi 2.4 Zasięg terytorialny 2.5 Opis porównawczy w stosunku do oferty konkurencji, przewagi konkurencyjne 2.6 Prognozowana wielkość sprzedaży poszczególnych produktów/ usług, w tym polityka cenowa, prognoza przychodów ze sprzedaży wraz z uzasadnieniem przyjętych wielkości 2.6.1 Charakterystyka polityki cenowej działalności 2.6.2 Wolumen sprzedaży (w sztukach, jednostkach) głównych produktów/ usług w kolejnych latach. 2.6.3 Przychody ze sprzedaży 2.7 Opis procesu produkcji / świadczenia usług 2.8 Wielkość oraz struktura kosztów 2.9 Struktura zarządzania III. ANALIZA STRATEGICZNA 3.1 Klienci 3.2 Dostawcy 3.3 Konkurencja 3.3.1 Przewaga konkurencyjna nad ofertą konkurencji 3.4 Analiza popytu 3.5 Ocena atrakcyjności sektora 3.6 Analiza SWOT 3.6.1 W jaki sposób firma zamierza wykorzystać swoje mocne strony oraz szanse 3.6.2: W jaki sposób firma zamierza niwelować swoje słabe strony oraz zagrożenia płynące z rynku IV. STRATEGIA MARKETINGOWA 4.1 Dystrybucja 4.2 Promocja V. PLAN INWESTYCJI 5.1 Posiadane zasoby 5.2 Nakłady inwestycyjne VI. PLAN FINANSOWY 6.1 Rachunek zysków i strat VII. PODSUMOWANIE 7.1 Podsumowanie i ocena ryzyka przedsięwzięcia Komplet materiałów wysyłamy e-mailem w formacie PDF / JPG. Oferowane BIZNESPLANY to gotowe przykładowe publikacje, które mogą stanowić dla Klienta wzór / wytyczne i pomoc merytoryczną do napisania własnego wniosku o dotację. Zostały one wykonane na potrzeby dofinansowania z Urzędu Pracy lub środków unijnych w oparciu dokumenty realnie złożone w poszczególnych Urzędach Pracy i/lub instytucjach realizujących projekty unijne.