Mocowanie baterii shimano na ramę-nowe

Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Rowery i akcesoria Polska: Wszystkie miasta
Mocowanie baterii Shimano na ramę-nowe
Mocowanie baterii Shimano na ramę-nowe
150 zł
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Mocowanie baterii Shimano na ramę-nowe Mocowanie wraz z przewodem do silnika. Zestaw nowy. Kompletność zgodna że zdjęciami. Wysyłka olx lub pobranie 25zł

Nowy rower Merida Silex 4000 gravel, bikepacking, karbon, GRX, FV
Nowy rower Merida Silex 4000 gravel, bikepacking, karbon, GRX, FV
9999 zł
Poznań 23 dnia plecy

Zapraszamy do naszego sklepu Supersportowy.pl w Poznaniu, w którym specjalizujemy się w sprzedaży najlepszych marek rowerowych na rynku. Każdemu Klientowi profesjonalnie dopasujemy sprzęt pod jego konkretne wymagania, gabaryty oraz oczekiwania. Na miejscu posiadamy znacznie więcej sprzętu niż prezentujemy na OLX. Istnieje możliwość wysyłki pod wskazany adres oraz wystawienie paragonu fiskalnego bądź faktury VAT. Oferujemy leasing oraz promocyjne raty 0%. Prowadzimy profesjonalny serwis rowerów zwykłych, elektrycznych, zawieszeń oraz sprzętu zimowego wszystkich marek. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub odwiedzenia strony www.supersportowy.pl. Sklep stacjonarny znajduje się w Poznaniu przy ulicy Umultowskiej 32. Pracujemy w godzinach 10-19 (poniedziałek-piątek) oraz 10-16 (sobota). Nowa wersja utytułowanego roweru gravelowego, świetnego do bikepackingu. Ma udoskonaloną lekką i sztywną karbonową ramę, wiele punktów mocowań, przerzutki Shimano GRX400, karbonową sztycę i 45-milimetrowe opony Maxxis Rambler. Poczuj nową jakość z Meridą Silex 4000! Jeden z czołowych rowerów gravelowych świata stał się jeszcze lepszy! Z nową Meridą Silex 4000 każda przejażdżka może być przygodą. Rower jest na nią lepiej przygotowany niż wcześniej, m.in. dzięki 45-milimetrowym oponom i 180-milimetrowym tarczom hamulcowym. Silex wciąż ma geometrię inspirowaną MTB, która przekłada się na wielki komfort jazdy. Ma jednak niższą główkę ramy dającą bardziej sportowy wygląd i bardziej płaski kąt główki ramy, który poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a także wtedy, gdy rower jest mocno obładowany. Karbonowa rama łączy niską wagę, wysoką sztywność i wygodę, ma nowe wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port. Pozwala ono wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę. Silex 4000 ma solidny napęd Shimano z przerzutką GRX400, korbą GRX600 46-30 i 10-rzędową kasetą 11-36. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy. Świetną kontrolę nawet nad obładowanym rowerem dadzą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX400 wyposażone w 180-milimetrowe tarcze hamulcowe. Z przodu i z tyłu towarzyszy im Disc Cooler - system chłodzenia, który zapobiega przegrzewaniu się hamulca. Silex 4000 toczy się na solidnych kołach Merida Expert SL II (Tubeless Ready) i jest wyposażony w 12-milimetrowe sztywne osie, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Odpowiedni komfort jazdy zapewniają 45-milimetrowe opony Maxxis Rambler, w rowerze można zmieścić nawet 47-milimetrowe opony (700 x 47C). Wygodę zwiększa także karbonowa sztyca Merida Expert CC. Rama i widelec mają wiele punktów mocowania, które mogą się przydać na wyprawie. Na dolnej rurze znajduje się zintegrowane mocowanie Fidlock do wykorzystania z kompatybilnymi akcesoriami. To rower do szybkich przejażdżek i długich wypraw, do dojazdów do pracy i wytchnienia od niej. Jest Silex 4000 - jest przygoda. Przeżyj ją na swój sposób! TECHNOLOGIE: * X-TAPER HEADTUBE Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. * REMOVABLE F-MOUNT Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd. * INTERNAL CABLE ROUTING Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią. * NANO MATRIX CARBON Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych. * AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń. * F-MOUNT Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania. * Di2 READY Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej. * DISC COOLER Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat to o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania. * WIRE PORT Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem. * INTERNAL CLAMP Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty. DOSTĘPNY ROZMIAR: - L (55) SPECYFIKACJA TECHNICZNA: Rama: Silex CF2 II, karbonowa, standard osi: 100 x 12 mm /142 x 12 mm Widelec: Merida Silex II CF2, karbonowy, stożkowa (taperowana) rura sterowa, maksymalny rozmiar przedniej opony: 700 x 47C Rozmiar kół: 28" Obręcze: Merida Comp SL II, aluminiowe, szerokość wewnętrzna: 23 mm, wysokość: 25 mm, Tubeless ready Piasty: przód: VP CLK170F 100 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: VP CLK270R 142 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock Szprychy: black stainless Opony: Maxxis Rambler, 700 x 45C, zwijane, TR, EXO, dętki: Lite 48 Osie: przód: Merida Expert TR / tył: Merida Expert TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm Korba: Shimano GRX600, 46-30 T, 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M, 175 mm - L/XL Łańcuch: KMC X10 Kaseta: Shimano CS-HG50, 11-36 T, 10-rzędowa Przerzutka przednia: Shimano GRX400 Przerzutka tylna: Shimano GRX400 Manetki: Shimano GRX400 Kierownica: Merida Expert GRII, aluminiowa, 400 mm (XS-S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL) Chwyty: Merida Road Expert Mostek: Merida Team CC III, aluminiowy, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, rozmiar: 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy Stery: Merida 8158 Hamulce: Shimano GRX400, hydrauliczny hamulec tarczowy, tarcze hamulcowe: przód - Shimano RT10, 180 mm, tył: Shimano RT10, 180 mm Dźwignie hamulca: Shimano GRX400 Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Expert Wspornik siodła: Merida Comp CC, karbonowy, średnica: 27,2 mm, cofnięcie (setback): 15 mm Koszyk na bidon: Fidlock Integrated Base & Merida Bottle Waga: 9,85 kg Kolor: Matt Bronze Metal (Gold / Black) Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. inne modele i marki rowerów oferujemy w osobnych ogłoszeniach.

Nowy rower elektryczny Merida eSilex 400, gravel GRX karbon, gwar., FV
Nowy rower elektryczny Merida eSilex 400, gravel GRX karbon, gwar., FV
11999 zł
Poznań 23 dnia plecy

Zapraszamy do naszego sklepu Supersportowy.pl w Poznaniu, w którym specjalizujemy się w sprzedaży najlepszych marek rowerowych na rynku. Każdemu Klientowi profesjonalnie dopasujemy sprzęt pod jego konkretne wymagania, gabaryty oraz oczekiwania. Na miejscu posiadamy znacznie więcej sprzętu niż prezentujemy na OLX. Istnieje możliwość wysyłki pod wskazany adres oraz wystawienie paragonu fiskalnego bądź faktury VAT. Oferujemy leasing oraz promocyjne raty 0%. Prowadzimy profesjonalny serwis rowerów zwykłych, elektrycznych, zawieszeń oraz sprzętu zimowego wszystkich marek. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub odwiedzenia strony www.supersportowy.pl. Sklep stacjonarny znajduje się w Poznaniu przy ulicy Umultowskiej 32. Pracujemy w godzinach 10-19 (poniedziałek-piątek) oraz 10-16 (sobota). Gravelowy e-bike o wyglądzie klasycznego roweru. Możesz polegać na silniku w piaście Mahle X35+ z maksymalnym momentem obrotowym 40 Nm, 250 Wh baterii, solidnej aluminiowej ramie, karbonowym widelcu i osprzęcie Shimano GRX. Ruszaj z mocą - eSilex 400 ją ma! Poznaj moc szutrowego przecinaka! Merida eSilex łączy wszechstronność roweru gravelowego ze wsparciem roweru elektrycznego. Model ten wykorzystuje wiele rozwiązań znanych z Meridy Silex, jednego z czołowych graveli na świecie i wzmacnia je umieszczonym w tylnej piaście silnikiem elektrycznym niemieckiej firmy Mahle. Silnik ma maksymalny moment obrotowy 40 Nm. Duży zasięg roweru zapewnia bateria o pojemności 250 Wh umieszczona w dolnej rurze, do roweru można zakupić dodatkową 208 Wh baterię zwiększającą jego zasięg. Niskie opory silnika i niska waga roweru dają bardzo naturalne odczucia z jazdy. Na drogach i bezdrożach sprawdzi się mocna aluminiowa rama eSilex Lite z wygodną geometrią i wieloma punktami mocowania, tłumiący drgania karbonowy widelec oraz osprzęt Shimano GRX stworzony z myślą o gravelowej jeździe, w tym hydrauliczne hamulce tarczowe GRX. Mknąć w terenie pomogą mocne koła Merida 700c z 40-milimetrowymi oponami Maxxis Rambler, które dają szybkość i kontrolę. Z eSileksem największym ograniczeniem będzie Twoja wyobraźnia. Ruszaj przed siebie z nową mocą! Merida o linii rowerów eSilex: "eKsploruj nowe trasy! Często rozglądasz się za alternatywną trasą w terenie i lubisz odkrywać nieznane ścieżki? Nasz eSilex może być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Kiedy tylko będziesz potrzebował wsparcia na trasie, zapewni go niemal niewidoczny silnik Mahle umieszczony w tylnej piaście. Podobnie jak klasyczny Silex, nasz elektryczny rower gravelowy jest dostępny w wersji z szybkimi kołami 700c albo 650B, gotowymi na trudniejsze trasy i z oponami zapewniającymi dobrą przyczepność w terenie. Dzięki wielu punktom mocowań na ramie i widelcu, eSilex może być dla Ciebie wyprawowym przecinakiem. Z bagażami czy bez, zawsze będzie napędzał Twoją wyobraźnię, prowadząc do kolejnych zachwytów i nowych tras." TECHNOLOGIA: * PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram. * HFS - HYDRO FORMING SYSTEM Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie. * X-TAPER HEADTUBE Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. * SMOOTH WELDING Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie. * INTERNAL CABLE ROUTING Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią. * DOWN TUBE EXIT Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę. * F-MOUNT Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania. * K-MOUNT Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania. * C-MOUNT Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania. * WIRE PORT Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem. SPECYFIKACJA TECHNICZNA: Rama: eSilex Lite II, aluminium, standard osi: 100 x 9 / 135 x 9 mm, maksymalny rozmiar tylnej opony: 700x45C/700x42C (z błotnikiem)/27,5 x 47C, standard suportu: BSA Widelec: Merida Silex CF2, karbonowy, maksymalny rozmiar przedniej opony: 700x42C/700x35C (z błotnikiem)/50 x 650B Rozmiar kół: 28" Koła: Merida Comp SL, aluminiowe, szerokość wewnętrzna: 17 mm, wysokość: 22 mm, piasta przód: VP CLK170F 100 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, centerlock Napęd: silnik w piaście Mahle X35+ 40 Nm, silnik: PC-044, bateria Mahle B1-D 250 Wh, ładowarka: Mahle Charger-C 2A Szprychy: black stainless Opony: Maxxis Rambler, 700C x 40, zwijane, EXO, dętki: Lite Korba: Shimano GRX600, 46 - 30T, 170 mm - XS/S, 172,5 mm - M, 175 mm - L/XL Wkład suportu: Shimano RS500 BSA Łańcuch: KMC e10s Kaseta: Shimano CS-HG50, 11 - 36T, 10-rzędowa Przerzutka przednia: Shimano GRX400 Przerzutka tylna: Shimano GRX400 Oświetlenie: przód: Chance Good 119PG, tył: Chance Good 404RG Kierownica: Merida Expert GRII, aluminiowa, 400 mm (XS/S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL), chwyty: Merida Road Expert Waga: 13,94 kg Mostek: Merida Expert IR II, aluminiowy, średnica: 31,8 mm, kąt: 5°, rozmiar: 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy Stery: Merida 8158 Hamulce: Shimano GRX400, 2-tłoczkowe, tarcze hamulcowe: przód: Shimano RT10, 160 mm / tył: Shimano RT26, 160 mm Pedały: VP VPE-891 Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Expert Wspornik siodła: Merida Expert, aluminiowy, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm Kolor: Silk Bronze Metal (Black) / Jedwabisty brąz (czarny) Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na naszej stronie internetowej może się różnić od dostępnych w sprzedaży. Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. DOSTĘPNE ROZMIARY: - S (49) - L (55) - XL (58) Inne modele i marki rowerów oferujemy w osobnych ogłoszeniach.