Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w pol

Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Książki i czasopisma Polska: Wszystkie miasta
Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Pol
Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Pol
nowe Łódź 20 dni plecy

Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Polsce red. Karolina Churska-Nowak, Sebastian Drobczyński Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa Poznań 2011 ISBN: 978-83-87653-78-1 liczba stron: 211 oprawa miękka . Spis treści . wstęp / 7 Część I. Proces Profesjonalizacji polskiej polityki po roku 1989 Marek Mazur, Amerykanizacja Polskich kampanii wyborczych? / 17 Karolina Churska-Nowak, Rozwój marketingu Politycznego w Polsce —Proces komercjalizacji polityki / 39 Dariusz Skrzypiński, Marketing tv lokalnych kampaniach wyborczych: faktyczne czy deklarowane działania liderów / 65 Bartłomiej Biskup, Rozwój doradztwa Politycznego w Polsce / 91 Sebastian Drobczyński, Przyczyny klęsk wyborczych błędy popełniane podczas organizacji i Prowadzenia kampanii wyborczych w Polsce / 107 Część II. Mediatyzacja tv kampaniach politycznych w Polsce Agnieszka Hess, Mediatyzacja lokalnej komunikacji Politycznej i strategie Partyjne v kontekście samorządowych kampanii wyborczych / 147 Piotr Pawełczyk, Rola rekwizytu w komunikowaniu Politycznym / 173 Dorota Piontek, Tabloidyzacja dyskursu Politycznego w Polsce na przykładzie programów informacyjnych. Uwagi metodologiczne / 184 Robert Wiszniowski, Tematyka marketingu Politycznego w wybranych amerykańskich i polskich produkcjach filmowych / 201 . Noty o autorach / 209