Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Książki i czasopisma Polska: Wszystkie miasta
Kalendarz 2024 rok
Kalendarz 2024 rok
35 zł
nowe Radom 30+ kilka dni temu

Sprzedam kalendarz na rok 2024 w stanie bardzo dobrym, polecam serdecznie

Kalendarz na 2024 rok
Kalendarz na 2024 rok
35 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Kalendarz na 2024 rok z własnym zdjęciem. Zdjęcie formatu a4 na piance. Doskonały prezent.

Kalendarz astronomiczny na rok 2024
Kalendarz astronomiczny na rok 2024
125 zł
30+ kilka dni temu

Bardzo szczegółowy kalendarz astronomiczny na rok 2024 zawierający takie elementy jak: - efemerydy wschodów i zachodów Słońca i Księżyca - fazy Księżyca na każdy dzień - efemerydy nocy astronomicznej zupełnej - szczegółowe opisy zjawisk astronomicznych możliwych do zaobserwowania w danym dniu - mapy nieba odnoszące się do większości opisywanych zjawisk. W przeciwieństwie do większości kalendarzy oferowanych na rynku ten ukierunkowany jest na przekaz merytoryczny, gdzie zamiast ładnych zdjęć czy formy notesu użytkownik jest w stanie na bieżąco dowiadywać się co dzieje się na niebie.

Kalendarz autorski rowerowy 2024 rowery rower prezent
Kalendarz autorski rowerowy 2024 rowery rower prezent
29.99 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Zapraszam do zapoznania się z ofertą oraz zakupu ściennego kalendarza rowerowego na rok 2024. Kalendarz zawiera 12 zdjęć plus okładka, czyli jeden miesiąc na stronie. Format kalendarza 30,7x48 cm, wymiary zdjęć 23x30 cm W kalendarzu zaznaczone są dni wolne od pracy, święta, imieniny Kalendarz wydrukowany na wizytówkowym matowym papierze, kolor kalendarza grafit z elementami zieleni. Elegancki, idealny na prezent dla miłośnika rowerów. Kalendarz autorski, oryginalny. Format B3 plus W razie pytań zapraszam do kontaktu. :).

Wystrój okna 2 godziny L.Durbano M.Kisse plus kalendarz gratis.l M.Chr
Wystrój okna 2 godziny L.Durbano M.Kisse plus kalendarz gratis.l M.Chr
5 zł
Goleniów 30+ kilka dni temu

Poradnik jak w tytule. 143 strony. Format A4. Zawiera opis plus piękne ilustracje,aranżacje okien i częściowo wystrój wnętrz. Cena 5zl Gratis kalendarz wiszący na 2024 rok

Kalendarz notes 2024 format A5 niebrandowany.
Kalendarz notes 2024 format A5 niebrandowany.
10 zł
Kutno 30+ kilka dni temu

Nowiutki kalendarz notes na rok 2024. Format A5. Twarde okładki z obiciem imitującym miękką skórę. Dostępny w dwóch kolorach okładki jak na real foto ( po zakupie proszę o info który kolor wysłać) .Kalendarze niebrandowane, bez logo żadnej firmy. Wyprzedaż !!! Ostatnie sztuki

PLANER 2024 organizer kalendarz twarda oprawa
PLANER 2024 organizer kalendarz twarda oprawa
55.9 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Szukasz planera/ organizera/ kalendarza, który w końcu spełni twoje oczekiwania? Jesteś w dobrym miejscu! Planer roku 2024 ma wszystko, czego potrzebujesz. W swojej kluczowej części zawiera: - kalendarz roczny, umieszczony na 4 stronach, dzięki czemu jesteś w stanie przejrzyście spojrzeć w plany na cały rok z góry, - kalendarz miesięczny, z miesiącem rozmieszczonym na 2 stronach, aby wszystko było wyraźne i zrozumiałe, - kalendarz tygodniowy, z tygodniem na jednej stronie i 7-punktową listą zadań, dzięki czemu masz pewność, że zmieścisz wszystkie zaplanowane sprawy, a nie dorzucisz sobie do „to do” więcej, niż jesteś w stanie zrobić, - mood trackera na każdy miesiąc, znajdującego się bezpośrednio przed danym miesiącem, aby na bieżąco kontrolować własne samopoczucie. Dodatkowo, na wstępie planera znajduje się podsumowanie minionego roku 2023, dzięki któremu określisz: - Jakie wydarzenia istotnie na ciebie wpłynęły, - Jak duże jest twoje zadowolenie z minionych wydarzeń i która kategoria twojego życia wymaga od ciebie pracy w nadchodzącym roku, - Jakie cele udało ci się zrealizować, a których nie i dlaczego, - Z jakich osiągnięć jesteś dumny/ dumna. Dzięki temu podsumowaniu na kolejnych stronach w lepszy sposób określisz co chcesz osiągnąć w 2024 roku, kierując się własnymi pomysłami i motywacją, aż precyzyjnie określisz swoje cele ostateczne i zadania potrzebne do ich wykonania. Na kolejnych paru stronach możesz kwartalnie sprawdzać własne postępy. Na końcu planera, aby sprostać twoim potrzebom, znalazło się 12 pól na notatki i wszystkie sprawy, które chcesz ogarnąć, a po nich 10 kartkek w kropki, na których możesz notować, rysować lub robić cokolwiek, na co tylko masz ochotę. To wszystko znajduje się na 126 stronach formatu A5 w twardej drewnianej oprawie.

2 SZTUKI Kalendarz charytatywny A3 2024 koty, filmy, komiks
2 SZTUKI Kalendarz charytatywny A3 2024 koty, filmy, komiks
70 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

Kalendarz ścienny na 2024 rok dedykowany dla kociarzy i miłośników kina :) W tym ogłoszeniu oferujemy zestaw DWIE SZTUKI Wewnątrz autorskie kocie plakaty klasyki filmowej: Władca Pierścieni, Szczęki, Batman, Matrix, Indiana Jones, Godzilla, James Bond, Diuna, Spiderman, Gwiezdne Wojny, Dracula, Ojciec Chrzestny. · format - A3 pion (297 x 420 mm) · rodzaj papieru - kreda mat 350 g (okładka), kreda mat 170 g (wnętrze) · kolor spirali i zawieszki – biała · ilość kart - 1 + 6 Układ dużych, czytelnych okienek, uwzględniających święta, pozwala na rozplanowanie i zapisanie wszystkich najważniejszych wydarzeń. Wszystkie środki ze sprzedaży wykorzystane będą na pokrycie kosztów leczenia podopiecznych bytomskiej Fundacji Pomocy Zwierzętom CHATUL.

Marketer +, Numer 5 (61) wrzesień-październik 2023
Marketer +, Numer 5 (61) wrzesień-październik 2023
25 zł
15 dni plecy

Sprzedam czasopismo Marketer +, stan bdobry. Temat numeru: Budowanie strategii marketingowej i sprzedaży. Marketer+ przewodnik po marketingu Magazyn Baza wiedzy Narzędzia marketera Wydarzenia Szkolenia Reklama Newsletter Sklep Zamów prenumeratę Partner serwisu: Strona główna Magazyn Magazyn Wybierz rok wydania: Wszystkie Numer 4 (66) lipiec-sierpień 2024 Temat numeru: Sztuka brandingu. Jak budować markę i zaangażowaną społeczność + dodatek: Praca i kariera w marketingu Liczba stron: 132 Z tematu numeru „M+” 66 dowiesz się m.in.: jak stworzyć brand purpose i skutecznie go wdrożyć, jakie są strategie budowania marki w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw, jak wykorzystać archetypy do zbudowania silnej i spójnej osobowości marki, jak wejść ze swoją marką na wyższy poziom świadomości konsumentów, jak przekładać strategię marki na skuteczną egzekucję, jak dopasować język marki do różnych kanałów komunikacji, jak przyciągnąć odbiorców do brandu za pomocą lo-fi contentu, jak zwrócić uwagę użytkowników w kampaniach social ads, jak wybrać odpowiedni format podcastu dla brandu, jak wykorzystać uszlachetnienia w druku opakowań do budowania wizerunku marki, jak skutecznie budować społeczność wokół brandu, jak mikrospołeczności rewolucjonizują współczesne strategie komunikacji online, jak efektywnie współpracować z nano- i mikroinfluencerami, jak wykorzystać TikToka do budowania zaangażowanej społeczności. Z dodatku specjalnego o pracy i karierze w marketingu dowiesz się m.in.: jak zaplanować swoją ścieżkę rozwoju w marketingu, jakie rady mają CMO dla początkujących marketerów, z jakich źródeł zdobywać marketingową wiedzę, jak rozwijać swoją karierę z „Marketerem+”. Zobacz więcej Kup numer Numer 3 (65) maj-czerwiec 2024 Temat numeru: Nowoczesne marketing i sprzedaż B2B Liczba stron: 132 Z „M+” 65 dowiesz się m.in.: jak kompleksowo zaplanować i wdrożyć proces sprzedaży B2B, jak dobrać odpowiednie treści do poszczególnych etapów lejka sprzedażowego, jak tworzyć content B2B zgodnie z zaleceniami Google’a, aby jednocześnie dbać o wiarygodność i pozycję w wyszukiwarce, w jakich obszarach sztuczna inteligencja może wyręczyć marketerów B2B, jak za pomocą analizy win-loss wykorzystać perspektywę klientów w komunikacji B2B, jak zbudować przewagę konkurencyjną w sektorze B2B dzięki stosowaniu prostego języka, jak w praktyce zastosować podejście B2H w celu generowania leadów, jak skutecznie wykorzystać lead magnet w kampanii marketingowej B2B, jak zoptymalizować landing page, aby skutecznie pozyskiwać leady, jak stosować neurodoładowania na stronie WWW, żeby zwiększyć szansę na zakup, jak tworzyć angażujący content dla klientów B2B w mediach społecznościowych, jak skutecznie wykorzystać podcast marketing w biznesie, jak lojalizować klientów B2B i wspierać sprzedaż za pomocą programów lojalnościowych, jak krok po kroku zaplanować wydarzenie biznesowe, jak zatrzymać uwagę odbiorców podczas wystąpień publicznych, jak wiedza o SEM pozwala tworzyć lepsze kampanie w social mediach. „M+” 65 to 132 strony lektury i wiele wskazówek, które pomogą Ci skuteczniej prowadzić działania marketingowo-sprzedażowe w sektorze B2B. Zobacz więcej Kup numer Numer 2 (64) marzec-kwiecień 2024 Temat numeru: AI w marketingu + dodatek: Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2024 roku Liczba stron: 148 Z „M+” 64 dowiesz się m.in.: jak stać się hipersprawną firmą, która wykorzystuje sztuczną inteligencję, jak działają interaktywne formaty reklamowe napędzane przez AI, jak skonstruować skuteczny prompt, jak wykorzystać AI do generowania leadów, jak z pomocą AI zaplanować treści z uwzględnieniem fraz kluczowych, jak wykorzystywać dane i optymalizować kampanie dzięki sztucznej inteligencji, jak z upraszczaniem języka radzą sobie ChatGPT i Gemini, jak wykorzystać AI w przygotowywaniu strategii działania w social mediach, jak samodzielnie stworzyć bota GPT, jak wykorzystać AI do poprawy doświadczeń uczestnika programu lojalnościowego, jak zagraniczne brandy wykorzystują sztuczną inteligencję w swoich kampaniach, jak korzystać z AI, aby uchronić się przed konsekwencjami prawnymi, jak sztuczna inteligencja wpłynie na przyszłość marketingu. jakie są najnowsze trendy i innowacje w reklamie (D)OOH. „M+” 64 to aż 148 stron lektury, która pomoże Ci wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz pokaże, jak zaplanować skuteczną kampanię (D)OOH. Zobacz więcej Kup numer Numer 1 (63) styczeń-luty 2024 Temat numeru: Algorytmy mediów społecznościowych. Jak działać skutecznie + dodatek: Przewodnik po nowoczesnych eventach 2024 Liczba stron: 206 Z „M+” 63 dowiesz się m.in.: jak wykorzystać narzędzia AI w pracy social media marketera, jak skutecznie targetować reklamy w mediach społecznościowych, jak rozwinąć konto marki na Instagramie w 2024 r., jak wykorzystać algorytm TikToka do budowania społeczności, jak nowy serwis Threads może Ci pomóc w rozwoju marki, jak tworzyć krótkie formy wideo do mediów społecznościowych, jak szybko projektować grafiki z pomocą sztucznej inteligencji, jak efektywnie analizować dane z social mediów z wykorzystaniem ChatGPT, jak zorganizować komunikację za pomocą metody message house, jak prowadzić inkluzywną komunikację w mediach społecznościowych, jak tworzyć mózgolubne posty, które przyciągają uwagę odbiorców, jak obsługiwać klienta w mediach społecznościowych, jak zadbać o cyberbezpieczeństwo przy prowadzeniu kont firmowych w social mediach. „M+” 63 to aż 206 stron lektury, która pomoże Ci skutecznie wykorzystywać social media, prowadzić efektywną komunikację oraz organizować atrakcyjne eventy. Zobacz więcej Kup numer Numer 6 (62) listopad-grudzień 2023 Temat numeru: Content marketing i copywriting w erze AI Liczba stron: 116 Z „M+” 62 dowiesz się m.in.: jakie trendy zapanują w content marketingu w 2024 r., jak wykorzystać humor w działaniach contentowych marki, czy warto komunikować się w kanałach, w których nie ma Twojej konkurencji, jak rozpocząć wdrażanie prostego języka w firmie, jak wykorzystać wiedzę o mózgu w tworzeniu treści, jak stworzyć kalendarz trendów dla własnej marki, jak wykorzystać sztuczną inteligencję w content marketingu i copywritingu, jakie narzędzia AI warto zastosować w pracy marketera, jak skutecznie pisać prompty i uzyskiwać dobre treści w ChatGPT, jak krok po kroku stworzyć obraz za pomocą Midjourney, jak przygotować artykuł na bloga z użyciem Jasper.ai, jak opowiadać́ historie przy wsparciu sztucznej inteligencji, jak bezpiecznie pod kątem prawnym wykorzystywać AI w content marketingu, jak i dlaczego korzystać z treści od użytkowników. „M+” 62 to 116 stron lektury, która pomoże Ci tworzyć atrakcyjne, spójne i przyciągające uwagę treści, a także używać do tego narzędzi sztucznej inteligencji. Zobacz więcej Kup numer Numer 5 (61) wrzesień-październik 2023 Temat numeru: Budowanie strategii marketingowej i sprzedaży Liczba stron: 148 Z „M+” 61 dowiesz się m.in.: jak z głową ułożyć działania marketingowe – od koncepcji po wykonanie, - jak korzystać z segmentacji przy budowaniu strategii marki, jak wykorzystać matrycę >pozycjonowania marki jako narzędzie warsztatowe, jak odkryć i zakomunikować unikatowość brandu, >jak zadbać o spójność komunikacyjną marki, kim jest brand hero i jaką może pełnić funkcję w strategii marketingowej, >jak krok po kroku wprowadzić prosty język do komunikacji marki, jak podejść do wyboru kanałów marketingowych dla swojej firmy, >o czym pamiętać pod kątem integracji działań komunikacyjnych w 2024 r., >jak tworzyć efektywne strategie z wykorzystaniem narzędzi opartych na AI, >jak wykorzystać dane z Google Analytics 4 w planowaniu strategii marketingowej, >jaka jest rola marketingu afiliacyjnego w strategii sprzedaży, jak przeprowadzić integrację działów marketingu i sprzedaży w firmach B2B.