Informatyka. podręcznik dla kl. 5 sp (książka)

Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Książki i czasopisma Polska: Wszystkie miasta
Informatyka. Podręcznik dla kl. 5 SP (KSIĄŻKA)
Informatyka. Podręcznik dla kl. 5 SP (KSIĄŻKA)
33 zł
nowe Katowice 30+ kilka dni temu

Tytuł: Informatyka. Podręcznik dla kl. 5 SP wydanie zmienione Autor: Wanda Jochemczyk, Iwona Krajewska-Kranas, Witold Kranas, Agnieszka Samulska, Mirosław Wyczółkowski Seria: Informatyka Wydawnictwo: WSiP Nośnik: książka Oprawa: miękka Ilość stron: 176 Rok wydania: 2022 Format: 170 x 242 mm Miejsce wydania: Warszawa Podręcznik do klasy 5 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Zagadnienia przedstawiono w pięciu rozdziałach: Lekcje z aplikacjami, Lekcje w sieci, Lekcje ze Scratchem, Lekcje z arkuszem i Lekcje z multimediami. Dzieci dowiedzą się, jak chronić komputer i dane przed wirusami, poszerzą umiejętności związane z posługiwaniem się edytorami tekstu i grafiki, programem do tworzenia prezentacji oraz arkuszem kalkulacyjnym, będą realizować coraz bardziej zaawansowane projekty w środowisku programowania wizualnego Scratch, nauczą się korzystać z programu pocztowego (w tym wysyłać i odbierać e-maile z załącznikami) oraz programów umożliwiających naukę online, poznają tajniki fotografii mobilnej i edycji zdjęć, nagrywania i modyfikowania dźwięków oraz tworzenia filmów ze zdjęć z audio- i wideonarracją. Dzięki zastosowaniu podejścia problemowego podręcznik zachęca dzieci do samodzielnej pracy i pozwala w efektywny sposób zdobyć kompetencje niezbędne w cyfrowym świecie. Całość dopasowano do potrzeb i możliwości uczniów, którzy od początku swojej edukacji realizują program według nowej podstawy programowej. Dodatkowo podręcznik wzbogacono o atrakcyjne infografiki. Sprawdzone w praktyce ćwiczenia krok po kroku prowadzą ucznia do celu, a ciekawe zadania dodatkowe inspirują do samodzielnej pracy i rozwijania niezbędnych umiejętności. Nauczyciel może w razie potrzeby łatwo zindywidualizować nauczanie. Uczeń w klasie 5 pracuje z: - edytorem tekstu (m.in. redaguje teksty o różnym charakterze, łączy tekst z grafiką, tworzy komiks) - wyszukiwarką - aparatem cyfrowym i edytorem fotografii online - programem pocztowym i programami umożliwiającymi naukę online - aplikacjami mapowymi - programem Scratch (m.in. tworzy multimedialny komiks oraz grę) - arkuszem kalkulacyjnym (m.in. tworzy i analizuje zestawienia, tworzy wykresy liniowe) - edytorem dźwięku (nagrywa dźwięki i opracowuje nagranie) - edytorem wideo (tworzy film ze zdjęć z audio- i/lub wideonarracją) - programem do tworzenia prezentacji (tworzy wieloslajdową prezentację podsumowującą całoroczny projekt poświęcony zaletom i wadom internetu) Tematy zajęć nawiązują do codziennych problemów oraz innych przedmiotów. Autorzy – doświadczeni metodycy – proponują pracę metodą problemową, na co obecna podstawa programowa stawia szczególny nacisk. Struktura każdej lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco: - lista zdobywanych umiejętności - postawienie ciekawego problemu - przedstawienie sposobu rozwiązania problemu oraz wskazówek i rad ułatwiających zapamiętanie ważnych zasad - lista pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika - wybór zadań do samodzielnego wykonania Możliwość wysyłki. Możliwość osobistego odbioru.

Informatyka. Podręcznik dla kl. 8 SP
Informatyka. Podręcznik dla kl. 8 SP
25 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Tytuł: Informatyka. Podręcznik dla kl. 8 SP Autor: Wanda Jochemczyk, Iwona Krajewska-Kranas, Witold Kranas, Mirosław Wyczółkowski Seria: Informatyka Wydawnictwo: WSiP Nośnik: książka Oprawa: miękka Ilość stron: 184 Rok wydania: 2018 Format: 170 x 242 mm Miejsce wydania: Warszawa Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. Podręcznik uczy programowania w Pythonie, tworzenia dokumentów HTML, analizowania dużych zestawów danych, przetwarzania rozproszonego, przeprowadzania symulacji procesu o losowym przebiegu, korzystania z funkcji losowych w arkuszu kalkulacyjnym, czym są fraktale, zachęca do nauki i rozwijania zainteresowań w sieci oraz pokazuje jak korzystać z nowych technologii. Uczeń w klasie ósmej dowie się, jak: - zbudować dokument HTML - formatować tekst w dokumencie HTML - napisać program w Pythonie - wykorzystywać funkcje do obliczeń w Pythonie - utworzyć prosty kalkulator matematyczny - tworzyć tabelę przestawną - narysować drzewo binarne - co to jest pseudolosowanie i liczby pseudolosowe - tworzyć takie fraktale, jak płatek Kocha i trójkąt Sierpińskiego - co to jest rzeczywistość rozszerzona Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco: - na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest ciekawy problem - w trakcie lekcji pokazywany jest sposób jego rozwiązania - po każdej lekcji zadania do samodzielnego wykonania - tematy informatyczne łączą się z innymi przedmiotami Działy w podręczniku: 1. Lekcje z HTML-em. 2. Lekcje programowania. 3. Lekcje z danymi. 4. Lekcje z modelami. 5. Lekcje z mobilnym Internetem. Możliwość wysyłki lub odbioru osobistego.

Informatyka. Podręcznik dla kl. 8 SP (KSIĄŻKA)
Informatyka. Podręcznik dla kl. 8 SP (KSIĄŻKA)
10 zł
Chorzów 30+ kilka dni temu

Tytuł: Informatyka. Podręcznik dla kl. 8 SP wydanie zmienione Autor: Wanda Jochemczyk, Iwona Krajewska-Kranas, Witold Kranas, Mirosław Wyczółkowski Seria: Informatyka Wydawnictwo: WSiP Nośnik: książka Oprawa: miękka Ilość stron: 200 Rok wydania: 2021 Format: 170 x 242 mm Miejsce wydania: Warszawa Podręcznik do klasy 8 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Zagadnienia przedstawiono w pięciu rozdziałach: 1. Lekcje z HTML-em. 2. Lekcje z Pythonem. 3. Lekcje z danymi. 4. Lekcje z modelami. 5. Lekcje w sieci. Uczniowie dowiedzą się, jak tworzyć mniej i bardziej skomplikowane strony i witryny internetowe wykorzystujące kaskadowe arkusze stylów oraz elementy interaktywne CSS i JavaScript, zaczną programować w języku tekstowym Python oraz poznają nowe możliwości arkusza kalkulacyjnego (m.in. utworzą w arkuszu prosty kalkulator, będą analizować duże zestawy danych z wykorzystaniem tabel przestawnych oraz traktować arkusz jako narzędzie do przeprowadzania symulacji), skupią się również na pracy w sieci i w chmurze oraz zagadnieniach związanych z nauką i rozwijaniem zainteresowań online. Dzięki zastosowaniu podejścia problemowego podręcznik zachęca dzieci do samodzielnej pracy i pozwala w efektywny sposób zdobyć kompetencje niezbędne w cyfrowym świecie. Całość dopasowano do potrzeb i możliwości uczniów, którzy od początku swojej edukacji realizują program według nowej podstawy programowej. Dodatkowo podręcznik wzbogacono o atrakcyjne infografiki. Sprawdzone w praktyce ćwiczenia krok po kroku prowadzą ucznia do celu, a ciekawe zadania dodatkowe inspirują do samodzielnej pracy i rozwijania niezbędnych umiejętności. Nauczyciel może w razie potrzeby łatwo zindywidualizować nauczanie. Uczeń w klasie 8 pracuje z: - prostym edytorem tekstu, w którym tworzy strony w językach HTML, CSS i JavaScript - środowiskiem programowania tekstowego, w którym m.in. przygotowuje aplikację rysującą fraktale, wykonuje obliczenia oraz rysuje proste wzory - arkuszem kalkulacyjnym, w którym m.in. rozwiązuje problemy związane z ciągami i symulacjami oraz rysuje wykresy funkcji liniowych - aplikacjami mobilnymi do wykonywania pomiarów - serwisami i aplikacjami umożliwiającymi naukę i rozwijanie zainteresowań online Tematy zajęć nawiązują do codziennych problemów oraz innych przedmiotów. Autorzy – doświadczeni metodycy – proponują pracę metodą problemową, na co obecna podstawa programowa stawia szczególny nacisk. Struktura każdej lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco: - lista zdobywanych umiejętności - postawienie ciekawego problemu - przedstawienie sposobu rozwiązania problemu oraz wskazówek i rad ułatwiających zapamiętanie ważnych zasad - wybór zadań do samodzielnego wykonania Możliwość wysyłki lub odbioru osobistego.