Flash mx 2004 biblia robert reinhardt snow dowd

Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Książki i czasopisma Polska: Wszystkie miasta
Flash MX 2004 Biblia Robert Reinhardt Snow Dowd
Flash MX 2004 Biblia Robert Reinhardt Snow Dowd
15 zł
nowe Gdańsk 30+ kilka dni temu

Sprzedam książkę pt: Flash MX 2004 Biblia autorstwa Roberta Reinhardta i Snowa Dowda Książka jest w stanie idealnym. Dołączona jest do niej nigdy nie używana płyta. •Stwórz interaktywne i multimedialne witryny internetowe, aplikacje dla urządzeń przenośnych i prezentacje •Poznaj wszystkie tajniki Flasha -- od narzędzi graficznych po ActionScript •Przekonaj się, jak wiele możesz stworzyć za pomocą jednego programu Kariera Flasha przebiegła błyskawicznie -- z prostego narzędzia do tworzenia animacji wektorowych Flash stał się rozbudowanym środowiskiem projektowym łączącym w sobie program graficzny i animacyjny, edytor klipów wideo i audio oraz narzędzie programistyczne. Wędrując po sieci, niemal w każdej witrynie spotykamy produkty stworzone we Flashu -- od prostych banerów reklamowych, poprzez formularze, aż do w pełni interaktywnych witryn WWW korzystających z baz danych, technologii XML i usług sieciowych. Coraz częściej "flashe" widać również na wyświetlaczach telefonów komórkowych i komputerów przenośnych. Książka "Flash MX 2004. Biblia" to wyczerpujące omówienie najnowszej wersji Flasha. Można w niej znaleźć wszystkie informacje dotyczące narzędzi i technologii wykorzystywanych przy tworzeniu aplikacji we Flashu. Zawiera informacje przydatne zarówno początkującym użytkownikom Flasha, jak i zaawansowanym projektantom, którzy chcą wzbogacić swój warsztat. Przedstawia sposoby wykorzystywania w aplikacjach Flasha technologii sieciowych i multimedialnych oraz integrowania Flasha z innymi programami opisuje niemal wszystkie możliwości zastosowania Flasha. •Podstawowe wiadomości o Flashu i technologiach sieciowych •Metody organizacji projektów we Flashu •Narzędzia rysunkowe •Biblioteka -- symbole i klony •Kolory we Flashu •Narzędzia tekstowe •Edycja obiektów graficznych •Praca z warstwami •Animacja postaci •Eksport animacji •Programowanie w języku ActionScript •Testowanie aplikacji i usuwanie błędów •Korzystanie z komponentów •Obsługa technologii XML