Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Książki i czasopisma Polska: Wszystkie miasta
Nowa w folii - W Tajnej Służbie Jej Królewskiej Mości - Ian Fleming
Nowa w folii - W Tajnej Służbie Jej Królewskiej Mości - Ian Fleming
129 zł
nowe Piekary Śląskie 30+ kilka dni temu

Stan: Nowa w oryginalnej folii. Aukcja dotyczy polskiego wydania z 2008 roku książki W Tajnej Służbie Jej Królewskiej Mości - Ian Fleming Kupując u mnie kilka książek, płacisz za przesyłkę (paczkomat) tylko raz. Na moich aukcjach znajdziesz również wydania historyczne - kolekcjonerskie, w tym pierwsze wydania polskie i brytyjskie książek o Jamesie Bondzie. Książka pochodzi z mojej prywatnej kolekcji Masz pytania ... Pisz... Dzwoń... Nie wystawiam faktur. Zapraszam serdecznie

[MAŁ] Tatry Polskie Zakopane mapa topograficzna
[MAŁ] Tatry Polskie Zakopane mapa topograficzna
Warszawa 30+ kilka dni temu

Tatry Polskie, arkusz 3: Zakopane. Mapa topograficzna, Zarząd Topograficzny Sztabu Generalnego WP, Nakładem Wydawnictwa „Czasopisma Wojskowe” 1984, skala 1:10.000. Wielobarwna, wym. 62,5 x 58,0 cm (rozłożona), 21,3 x 15,0 x 0,3 cm (złożona). Stan dobry. WARUNKI SPRZEDAŻY: - list polecony Poczty Polskiej (7 zł), paczka InPost (gabaryt A) + 1 zł za opakowanie, - odbiór w Warszawie (Wierzbno, Stary Mokotów), - płatność przelewem lub gotówką; nie wysyłam za pobraniem, - realizacja zamówienia do 3 dni roboczych po wpłacie, - pytania i uzgodnienia tylko mejlem.

[KR] Remer. Wilno Cuda Polski
[KR] Remer. Wilno Cuda Polski
Warszawa 30+ kilka dni temu

Remer Jerzy – Wilno, Wydawnictwo Polskie „R. Wegner”, Poznań, po 1930, seria „Cuda Polski”; reprint: Wydawnictwa „Gutenberg-Print” z 1995 r. Twarda okładka, 214 str., ilustr. jednobarwne, wym. 20,5 x 15,0 x 2,0 cm. Spis treści na zdjęciu. Z domowych zbiorów osoby nie palącej. Stan bardzo dobry. WARUNKI SPRZEDAŻY: - paczka: Poczta Polska (15 zł), InPost (gabaryt A + 1 zł), - płatność przelewem lub gotówką; nie wysyłam za pobraniem, - realizacja zamówienia do 6 dni roboczych po wpłacie (magazyn zamiejscowy), - odbiór w Warszawie (Wierzbno, Stary Mokotów), - pytania i uzgodnienia tylko mejlem.

[MAŁ] Chybiński, Pinkwart – Karol Szymanowski a Podhale
[MAŁ] Chybiński, Pinkwart – Karol Szymanowski a Podhale
Warszawa 30+ kilka dni temu

1) Chybiński Adolf – Karol Szymanowski a Podhale, Polskie Wydawnictwo Muzyczne, Kraków 1980. Miękka okładka w obwolucie, 84 str., ilustr. jednobarwne. Spis treści na zdjęciu. 2) Pinkwart Maciej – Zakopiańskim szlakiem Szymanowskiego, Wydawnictwo PTTK „Kraj”, Warszawa 1982. Miękka okładka, 100 str., ilustr. jednobarwne, mapa wielobarwna. Spis treści na zdjęciu. Wym. zestawu: 16,5 x 14,0 x 1,1 cm. Stan bardzo dobry. WARUNKI SPRZEDAŻY: - list polecony Poczty Polskiej (7 zł), paczka InPost (gabaryt A) + 1 zł za opakowanie, - odbiór w Warszawie (Wierzbno, Stary Mokotów), - płatność przelewem lub gotówką; nie wysyłam za pobraniem, - realizacja zamówienia do 3 dni roboczych po wpłacie, - pytania i uzgodnienia tylko mejlem.

Dasz radę, Nataszo Karolina Wilczyńska
Dasz radę, Nataszo Karolina Wilczyńska
22 zł
Pruszków 30+ kilka dni temu

Dasz radę, Nataszo Karolina Wilczyńska Rok wydania 2016 Stan nowa Nikt nie może być gwarantem twojego szczęścia. Szczęście jest w Tobie… Natasza rozpoczyna kolejny rozdział w swoim życiu. Kobieta nie może mieć jednak pewności, że los pisze dla niej szczęśliwe zakończenie. Po rozliczeniu z przeszłością bohaterka załamuje się. Jest samotna, nie ma siły, by zmobilizować się do działania. Kiedy jest o krok od powrotu do nałogu, otrząsa się z marazmu. Postanawia nie zostawiać przyszłości w rękach losu i zawalczyć o siebie. Rzuca się w wir pracy, zakłada fundację, która ma pomagać kobietom. Skleja połamane życie: odnajduje dawne znajome, nawiązuje nowe przyjaźnie. Jednocześnie będzie jednak musiała odpowiedzieć sobie na pytania: Czy związek z eksmężem może się udać? Czy warto dwa razy wchodzić do tej samej rzeki? Książka Karoliny Wilczyńskiej to kontynuacja bestsellerowej powieści „Jeszcze raz, Nataszo”, którą pokochały polskie czytelniczki.

Chapel, Haeney, Misbah, Snowden. Immunologia kliniczna
Chapel, Haeney, Misbah, Snowden. Immunologia kliniczna
99 zł
Barwice 30+ kilka dni temu

Helen Chapel, Mansel Haeney, Siraj Misbah, Neil Snowden. Immunologia kliniczna Redakcja naukowa wydania polskiego: Grzegorz Senatorski Format: A4 Objętość: 412 stron Oprawa: Twarda Książka „Immunologia kliniczna” została napisana przez wytrawnych znawców przedmiotu, bogato ilustrowana książka prezentuje bardzo praktyczne podejście do problemów immunologii. Swobodne poruszanie się w zagadnieniach immunologii staję się obecnie niezbędne dla zrozumienia nie tylko chorób układowych, ale również szeregu innych, jak miażdżyca, amyloidowa, marskość wątroby, szkliwienie nerek, cukrzyca typu I i wielu innych. Immunologia jest bowiem dziedziną, która integruje różne specjalności medyczne, a jednocześnie jest podstawą do ich zrozumienia. Jest to pierwsze polskie tłumaczenie najnowszego, V wydania „Essentials of Clinical Immunology”. Przesłaniem autorów jest, aby traktować układ immunologiczny człowieka jako integralną część każdego narządu, a także by pamiętać, że mechanizmy układu immunologicznego nie są zarezerwowane tylko dla komórek immunologicznych. Układ książki jest bardzo przejrzysty – rozpoczyna się wiadomościami ogólnymi nt. struktury i funkcji składników układu odpornościowego, następnie przedstawione są zjawiska dotyczące wielu narządów i manipulacje immunologiczne (zakażenia, anafilaksje i alergie, choroby autoimmunizacyjne, zespoły limfoproliferacyjne, immunomodulacja i przeszczepianie narządów). Kolejne rozdziały poświęcono patologii narządów i układów organizmu, w której zasadniczą rolę odgrywa układ odpornościowy. Na zakończenie opisano techniki immunologii klinicznej. Oprócz wielu ciekawych przypadków klinicznych, zilustrowanych licznymi zdjęciami i diagramami, autorzy zamieścili pytania testowe z odpowiedziami oraz bardzo przydatną listę stron internetowych o tematyce immunologicznej. Podręcznik z listy lektur dla studentów uniwersytetów medycznych. Spis treści: Tłumaczenie Przedmowa do wydania V Przedmowa do wydania I Podziękowania do wydania I Przedmowa do wydania polskiego Wstęp do wydania polskiego Legenda dla czytelnika Rozdział 1. Podstawowe elementy: struktura i czynność Rozdział 2. Zakażenia i zarażenia Rozdział 3. Niedobory odporności Rozdział 4. Anafilaksja i alergia Rozdział 5. Choroby autoimmunizacyjne Rozdział 6. Choroby rozrostowe układu chłonnego Rozdział 7. Immunoterapia Rozdział 8. Przeszczepianie Rozdział 9. Choroby nerek Rozdział 10. Stawy i mięśnie Rozdział 11. Choroby skóry Rozdział 12. Choroby oczu Rozdział 13. Choroby klatki piersiowej Rozdział 14. Choroby przewodu pokarmowego i wątroby Rozdział 15. Endokrynologia i cukrzyca Rozdział 16. Choroby krwi Rozdział 17. Immunologiczne aspekty chorób układu nerwowego Rozdział 18. Ciąża Rozdział 19. Techniki w immunologii klinicznej Dodatek Immunologia kliniczna i alergia w Internecie Testy wielokrotnego wyboru Odpowiedzi Indeks Stan bardzo dobry

Marketing Sposób myślenia system działania Tadeusz Sztucki
Marketing Sposób myślenia system działania Tadeusz Sztucki
10 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Nie odpisuję na SMS-y! Przedmiot sprzedaży: Marketing Sposób myślenia system działania Autor: Tadeusz Sztucki Wydawnictwo: Agencja Wydawnicza Placet Liczba stron: 223 Wymiary: 150 x 237 mm Oprawa: miękka, okładka z twardego kartonu laminowana Stan bardzo dobry, jak nowa!! Opis z okładki: Rynek, przedsiębiorstwo i marketing to główne dziedziny specjalności badawczej, dydaktycznej i doradczej prof. zw. dr hab. Tadeusza Sztuckiego. W okresie ponad trzydziestu lat pracy w Instytucie Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji był jego długoletnim dyrektorem, kierownikiem centralnych problemów badawczych i badań podstawowych mających na celu określenie prawidłowości działania rynku i funkcjonowania przedsiębiorstw w procesach gospodarowania. W swych licznych pracach prof. Sztucki łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi zastosowaniami o czym świadczą m. in. następujące publikacje: „Zagadnienia skutecznej reklamy", „Systemy aktywnej sprzedaży", „Kierowanie przedsiębiorstwem handlowym", „Marketingowe instrumenty działania na rynku ", „Dylematy przedsiębiorczości", „Rynek konsumenta", „Teoria rynku i praktyka gospodarowania". Już w latach sześćdziesiątych prof. Sztucki był inicjatorem, organizatorem i wykładowcą kursów reklamy i aktywizacji sprzedaży, stanowiącej zastępcze określenie niedopuszczalnej wówczas wiedzy o kapitalistycznym marketingu. Obecnie jest autorem programów i opracowań dydaktycznych dla kursów marketingu organizowanych przez Polskie Towarzystwo Marketingu (jest członkiem jego Zarządu Głównego.), PTE oraz inne organizacje, a także doradcą wielu przedsiębiorstw w zakresie strategii i planu marketingu. W proponowanej Państwu książce autor przedstawia pełną koncepcję nowoczesnego marketingu strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania: - jak działać, aby umiejętnie prowadzić grę na rynku, wytwarzać produkty zapewniające satysfakcję nabywcom, jak wprowadzać je na rynek za pomocą efektywnych kanałów dystrybucji, jak prowadzić skuteczną promocję i zawierać korzystne transakcje? - jak zorganizować przedsiębiorstwo, właściwie nim kierować i jak wykorzystać czynniki sukcesu osobistego i przedsiębiorstwa w marketingowym strategicznym planowaniu? Każdy musi być kowalem własnego losu, tworzyć siebie samego i liczyć przede wszystkim na siebie. Cechą aktywnych ludzi jest dominująca potrzeba tworzenia, zaspakajania ciekawości, nowych przeżyć i urozmaicenia, rywalizacji i rozwoju, samorealizacji, uznania i obnoszenia sukcesów. Menadżer pełni kluczową rolę w przedsiębiorstwie. Warunkami jego powodzenia jest nastawienie na sukces, wiara w jego osiągnięcie oraz wiedza o tym jak skutecznie działać na rynku. Dostarcza jej marketing. Daje on menadżerowi pewność trafnego działania oraz zdolność realizowania ambitnych celów własnych i przedsiębiorstwa. Najgorszym sposobem uczenia się jest uczenie się na własnych błędach, lepszym - na cudzych, a jeszcze lepszym - na własnych i cudzych osiągnięciach. W Szczecinie możliwy odbiór osobisty. przesyłka Poczta Polska polecony: - ekonomiczny 11 zł - priorytet 12 zł Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zakupu.

Sposoby mierzenia i uwarunkowania rozw. funkcji turystycznej
Sposoby mierzenia i uwarunkowania rozw. funkcji turystycznej
Warszawa 30+ kilka dni temu

Sposoby mierzenia i uwarunkowania rozwoju funkcji turystycznej miasta : przykład Poznania Monografia poświęcona badaniom cyklu życia produktu turystycznego w polskich miastach na przykładzie Poznania. Na kształtowanie się funkcji turystycznej miasta i tym samym cyklu życia produktu miasta wpływ mają czynniki polityczne, gospodarcze i stan świadomości społecznej. Polskie miasta przez ponad 40 lat działały w warunkach wynikających z ograniczonego prawa obywateli do własności i podejmowania decyzji gospodarczych, a także silnego scentralizowania tych decyzji (ubezwłasnowolnieni byli nie tylko obywatele, ale także samorządy). Autorzy, dążąc do celów metodycznych i poznawczych, zadawali sobie następujące pytania. Czy i jak można wobec powyższego mierzyć cykl życia produktu turystycznego w polskim mieście w długim okresie, np. 60 lat? Co utrudnia taki pomiar? Jakie czynniki polityczne, ekonomiczne i społeczne wpływają na kształtowanie się cyklu życia w odmiennych uwarunkowaniach ustrojowych i czy w związku z tym możemy mówić o uniwersalnym charakterze teorii cyklu życia produktu? Przyjmując, że transformacja ustroju społeczno-ekonomicznego w Polsce ma charakter trwały – jak w nowych uwarunkowaniach można mierzyć poziom natężenia, dynamikę rozwoju funkcji turystycznej miasta? Czy jest możliwe porównanie rozwoju funkcji turystycznej Poznania z innymi miastami w ujęciu dynamicznym? Zakładając, że sposoby oddziaływania samorządu na rozwój turystyki uzależnione są od poziomu funkcji turystycznej – w jaki sposób oceniać oddziaływanie samorządu na rozwój funkcji turystycznej Poznania i jak umożliwić wczesną diagnozę popełnianych błędów? Rozwój turystyki w mieście uzależniony jest także od jego mieszkańców. W jaki sposób badać i jak interpretować ocenę rozwoju funkcji turystycznej Poznania przez jego mieszkańców? Jeżeli w warunkach gospodarki rynkowej można mówić o regularnych zmianach faz cyklu życia produktu zgodnie z koncepcją R. Butlera, to celem nadrzędnym opracowania jest określenie sposobu oddziaływania władz miasta na rozwój turystyki w fazie, w której obecnie znajduje się Poznań. Spis treści WSTĘP I. KSZTAŁTOWANIE SIĘ CYKLU ŻYCIA FUNKCJI TURYSTYCZNEJ MIASTA – PRZYKŁAD POZNANIA W DŁUGIM OKRESIE – Katarzyna Czernek, Piotr Zmyślony 1. Koncepcje cyklu życia obszaru turystycznego – TALC 2. Miasto a cykl życia obszaru turystycznego 3. Problemy wyznaczania poziomu funkcji turystycznej miasta w długim okresie 4. Cykl życia funkcji turystycznej Poznania 4.1. Kształtowanie się funkcji turystycznej Poznania przed rokiem 1950 4.2. Powojenna korekta i centralnie sterowana stagnacja (1950–1963) 4.3. Rozwój z silnymi zakłóceniami (1964–1987) 4.4. Krótkookresowy upadek o charakterze transformacyjnym/adaptacyjnym (1988–1991) 4.5. Wolnorynkowe odbicie i ponowne wprowadzenie (1992–2002) 4.6. Ponowny rozwój (od 2003) 5. Uwarunkowania rozwoju funkcji turystycznej Poznania II. POMIAR I OCENA STADIUM ROZWOJU TURYSTYCZNEGO MIAST W OSTATNIM DZIESIĘCIOLECIU – POZNAŃ NA TLE NAJWIĘKSZYCH MIAST W POLSCE – Justyna Majewska 1. Metoda określania poziomu natężenia funkcji turystycznej 2. Weryfikacja metody na przykładzie Poznania III. OCENA ODDZIAŁYWANIA SAMORZĄDU NA ROZWÓJ FUNKCJI TURYSTYCZNEJ DUŻEGO MIASTA – Grzegorz Gołembski 1. Metodologia badań oddziaływania władz miasta na rozwój turystyki 2. Instrumenty oddziaływania władz miasta na rzecz rozwoju turystyki 3. Sposoby oceny oddziaływania władz miasta na rozwój turystyki 4. Rezultaty badań 4.1. Klimat do rozwoju turystyki 4.2. Działania warunkujące sukces 4.3. Wizja rozwoju turystyki 4.4. Strategia rozwoju turystyki IV. BADANIE OPINII MIESZKAŃCÓW POZNANIA DOTYCZĄCYCH ROZWOJU FUNKCJI TURYSTYCZNEJ – Agnieszka Niezgoda 1. Społeczne uwarunkowania rozwoju turystyki w mieście 2. Wyniki badań empirycznych 2.1. Metodologia badania 2.2. Opinia mieszkańców na temat rozwoju turystyki i ich nastawienia do turystyki 2.3. Opinia mieszkańców Poznania dotycząca atrakcyjności turystycznej miasta 2.4. Ocena infrastruktury turystycznej w Poznaniu w opinii mieszkańców 2.5. Świadomość ekologiczna mieszkańców i ich rola w rozwoju turystyki BIBLIOGRAFIA SPIS RYSUNKÓW SPIS TABEL