Książki ! różne gatunki !
Oferuję książki różne gatunki literackie, różny stan zachowania poszczególnych egzemplarzy, w twardych i miękkich oprawach. Jest ich około 250 sztuk. Szczegóły telefonicznie 603.202.363. Ułożyłem je tak i zdjęcia zrobiłem, aby większość tytułów można było odczytać.
Epika Uniwersalne wzory do opanowania umiejętności polonistycznych Joanna Piasta-Siechowicz, Mirosława Iwasiewicz ISBN: 978-83-7173 -258-4 Liczba stron: 68 Oprawa: miękka Format: B5 Wersja papierowa książki zawiera przykłady rozwiązań kart pracy. Fragment - POBIERZ PDF na www.********* Świat przedstawiony, narrator, postacie, akcja, fabuła, wątek, tematyka, problematyka – to tylko podstawowe pojęcia z zakresu wiedzy o epice, a z kolei terminologia to zaledwie część wiedzy ucznia dotycząca epiki. Właściwe wyzwanie to umiejętność identyfikacji i opisania cech gatunkowych analizowanego utworu. EPIKA. Uniwersalne wzory do opanowania umiejętności polonistycznych to publikacja, która daje szanse przyswojenia kolejnych terminów w toku analizy ponad 20 lektur z podstawy programowej dla szkoły podstawowej i gimnazjum. Przykłady zostały tak dobrane, aby obejmowały różne gatunki literackie: baśń, mit, podanie, legenda, opowiadanie, nowela, pamiętnik literacki, poemat rycerski, powieść. Ponadto opracowanie zawiera przykłady organizacji zajęć poprzedzających pracę z lekturą, w celu, między innymi: - określenia znaczenia elementów konstrukcyjnych utworu: tytułu, podtytułu, - wnioskowania o treści na podstawie okładek różnych wydań utworu, - przewidywania rozwoju wydarzeń na podstawie fragmentu utworu, - określenia rodzaju fabuły na podstawie fotosów, ekranizacji lektury, - odczytania archetypu postaci w literaturze na podstawie różnych tekstów kultury. Autorki proponują także metody czytania ukierunkowanego, podając modele, np. tworzenia fiszek: o postaciach, wydarzeniach, narratorze i narracji, o autorze i genezie, o gatunku literackim. Joanna Piasta-Siechowicz i Mirosława Iwasiewicz to polonistki, które łączy pasja w wykonywaniu zawodu i poszukiwaniu metod pracy z uczniem, najskuteczniej motywujących go do rozmów na temat literatury i innych tekstów kultury. Współautorki programu nauczania w bloku humanistycznym Myślę sobie…, autorki wielu artykułów, opracowań metodycznych dla nauczycieli, zeszytów ćwiczeń i kart pracy dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum. ZAPRASZAMY Pełny opis książki znajduje się pod poniższym linkiem: wydped.pl/cwiczenia/225-epika.html ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ wydped.pl facebook.com/wydped https://www.youtube.com/watch?v=8x_hldLN4lU kom. *** *** *** tel. 41 346 21 81 tel./faks 41 346 21 80 tel. 41 366 07 01 e-mail: handel(małpa)wydped.pl ZOBACZ INNE OGŁOSZENIA UŻYTKOWNIKA
Opis ofertyObowiązkowe wiersze w gimnazjum. Karty pracy. Mirosława Iwasiewicz, Joanna Piasta- -Siechowicz Liczba stron: 68 Oprawa: miękka Format: A4 Mirosława Iwasiewicz i Joanna Piasta-Siechowicz, polonistki, autorki wielu publikacji – artykułów, opracowań dla nauczycieli, w tym przewodników metodycznych, zeszytów ćwiczeń i kart pracy dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, współautorki programu nauczania w bloku humanistycznym Myślę sobie… Łączy je pasja w wykonywaniu zawodu i poszukiwanie skutecznych sposobów pracy z uczniem. Obowiązkowe wiersze w gimnazjum. Karty pracy to znakomita pomoc w przygotowaniu do egzaminu gimnazjalnego – uczy wnikliwej analizy i interpretacji, będzie służyć uczniowi przez trzy lata. Publikacja obejmuje ponad 30 utworów (lirycznych i wierszowanych epickich) z podstawy programowej, począwszy od Bogurodzicy i trenów Jana Kochanowskiego, a skończywszy na liryce współczesnej Mirona Białoszewskiego i Jana Twardowskiego. Zadania dla ucznia są oryginalne. Dzięki formie graficznej (tabele, wykresy, schematy, rysunki) uaktywniają różne obszary percepcji i pobudzają twórcze myślenie. Pracując z kartami, gimnazjalista zyskuje narzędzia odbioru, analizy i interpretacji, dzięki którym jego lektura jest coraz dojrzalsza, bardziej świadoma i samodzielna: • utrwala i posługuje się pojęciami teoretycznoliterackimi z zakresu liryki, • rozróżnia gatunki i konwencje, • odkrywa konteksty kulturowe, historyczne, biograficzne, • wykorzystuje poznane pojęcia w refleksji o literaturze i wartościach. Szanownych Czytelników informujemy, że na pytania związane z tematyką Obowiązkowych wierszy w gimnazjum. Karty pracy odpowiedzą Autorki publikacji – www.wydped.com.pl/kontakt.php Pełny opis książki znajdują się pod poniższym linkiem: http://wydped.pl/cwiczenia/218-obowiazkowe-wiersze-w-gimnazjum.html ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ www.wydped.pl https://www.facebook.com/wydped https://www.youtube.com/watch?v=8x_hldLN4lU tel. 41 346 21 81 tel./faks 41 346 21 80 tel. 41 366 07 01 kom. 692 - pokaż numer telefonu - e-mail: handel(małpa)wydped.pl ZOBACZ INNE OGŁOSZENIA UŻYTKOWNIKA
Obowiązkowe wiersze w gimnazjum Karty pracy Mirosława Iwasiewicz, Joanna Piasta- -Siechowicz ISBN: 978-83-7173 -249-2 Liczba stron: 68 Oprawa: miękka Format: A4 Mirosława Iwasiewicz i Joanna Piasta-Siechowicz, polonistki, autorki wielu publikacji – artykułów, opracowań dla nauczycieli, w tym przewodników metodycznych, zeszytów ćwiczeń i kart pracy dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, współautorki programu nauczania w bloku humanistycznym Myślę sobie… Łączy je pasja w wykonywaniu zawodu i poszukiwanie skutecznych sposobów pracy z uczniem. Obowiązkowe wiersze w gimnazjum. Karty pracy to znakomita pomoc w przygotowaniu do egzaminu gimnazjalnego – uczy wnikliwej analizy i interpretacji, będzie służyć uczniowi przez trzy lata. Publikacja obejmuje ponad 30 utworów (lirycznych i wierszowanych epickich) z podstawy programowej, począwszy od Bogurodzicy i trenów Jana Kochanowskiego, a skończywszy na liryce współczesnej Mirona Białoszewskiego i Jana Twardowskiego. Zadania dla ucznia są oryginalne. Dzięki formie graficznej (tabele, wykresy, schematy, rysunki) uaktywniają różne obszary percepcji i pobudzają twórcze myślenie. Pracując z kartami, gimnazjalista zyskuje narzędzia odbioru, analizy i interpretacji, dzięki którym jego lektura jest coraz dojrzalsza, bardziej świadoma i samodzielna: • utrwala i posługuje się pojęciami teoretycznoliterackimi z zakresu liryki, • rozróżnia gatunki i konwencje, • odkrywa konteksty kulturowe, historyczne, biograficzne, • wykorzystuje poznane pojęcia w refleksji o literaturze i wartościach. Szanownych Czytelników informujemy, że na pytania związane z tematyką Obowiązkowych wierszy w gimnazjum. Karty pracy odpowiedzą Autorki publikacji – www.********************* ZAPRASZAMY Pełny opis książki znajduje się pod poniższym linkiem: wydped.pl/cwiczenia/218-obowiazkowe-wiersze-w-gimnazjum.html ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ wydped.pl facebook.com/wydped https://www.youtube.com/watch?v=8x_hldLN4lU kom. *** *** *** tel. 41 346 21 81 tel./faks 41 346 21 80 tel. 41 366 07 01 e-mail: handel(małpa)wydped.pl ZOBACZ INNE OGŁOSZENIA UŻYTKOWNIKA
Opis ofertyEpika. Uniwersalne wzory do opanowania umiejętności polonistycznych. Joanna Piasta-Siechowicz, Mirosława Iwasiewicz Liczba stron: 68 Oprawa: miękka Format: B5 Świat przedstawiony, narrator, postacie, akcja, fabuła, wątek, tematyka, problematyka – to tylko podstawowe pojęcia z zakresu wiedzy o epice, a z kolei terminologia to zaledwie część wiedzy ucznia dotycząca epiki. Właściwe wyzwanie to umiejętność identyfikacji i opisania cech gatunkowych analizowanego utworu. EPIKA. Uniwersalne wzory do opanowania umiejętności polonistycznych to publikacja, która daje szanse przyswojenia kolejnych terminów w toku analizy ponad 20 lektur z podstawy programowej dla szkoły podstawowej i gimnazjum. Przykłady zostały tak dobrane, aby obejmowały różne gatunki literackie: baśń, mit, podanie, legenda, opowiadanie, nowela, pamiętnik literacki, poemat rycerski, powieść. Ponadto opracowanie zawiera przykłady organizacji zajęć poprzedzających pracę z lekturą, w celu, między innymi: - określenia znaczenia elementów konstrukcyjnych utworu: tytułu, podtytułu, - wnioskowania o treści na podstawie okładek różnych wydań utworu, - przewidywania rozwoju wydarzeń na podstawie fragmentu utworu, - określenia rodzaju fabuły na podstawie fotosów, ekranizacji lektury, - odczytania archetypu postaci w literaturze na podstawie różnych tekstów kultury. Autorki proponują także metody czytania ukierunkowanego, podając modele, np. tworzenia fiszek: o postaciach, wydarzeniach, narratorze i narracji, o autorze i genezie, o gatunku literackim. Joanna Piasta-Siechowicz i Mirosława Iwasiewicz to polonistki, które łączy pasja w wykonywaniu zawodu i poszukiwaniu metod pracy z uczniem, najskuteczniej motywujących go do rozmów na temat literatury i innych tekstów kultury. Współautorki programu nauczania w bloku humanistycznym Myślę sobie…, autorki wielu artykułów, opracowań metodycznych dla nauczycieli, zeszytów ćwiczeń i kart pracy dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum. Pełny opis książki znajdują się pod poniższym linkiem: http://wydped.pl/cwiczenia/225-epika.html ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ www.wydped.pl tel. 41 346 21 81 tel./faks 41 346 21 80 tel. 41 366 07 01 kom. 692 - pokaż numer telefonu - e-mail: handel(małpa)wydped.pl ZOBACZ INNE OGŁOSZENIA UŻYTKOWNIKA